Om Stein-Beck


Hos Stein-Beck arbejder vi med menneskene i virksomheden – hvordan konteksten påvirker medarbejderne og hvordan man optimerer virksomhedens og medarbejdernes udbytte af hinanden.

I praksis arbejder vi således især med rekruttering, lederudvikling og organisationsudvikling.
 

Vores vision er:

At være virksomhedens foretrukne samarbejdspartner, når den vælger at outsource enkelte HR-opgaver eller hele HR-funktionen.
 

Vores mission er:

At give vores kunder en konkurrencemæssig fordel, når de vælger at outsource forskellige HR-funktioner til os – vores ydelser skal skabe merværdi for vores kunder og resultaterne skal kunne måles på bundlinjen
 

Vores historie er:

Stein-Beck blev stiftet i 2002 af Cand.Merc. Aviva Steinbock. Virksomheden har siden etableringen arbejdet med forskellige HR-opgaver. De første år var fokus på rekruttering af specialister til tidsbegrænsede opgaver. De sidste mange har vi haft fokus på rekruttering af specialister og ledere samt udvikling af ledelse og organisation.

 

Stein-Beck består af en række specialister, som dækker HR-området bredt – fra rekruttering og personprofiltest til udvikling af ledelse og organisation.